Mijn nieuwe dichtbundel is in de maak!

Dag vrienden, Het is weeral een hele tijd dat ik in WordPress iets gepubliceerd heb. De reden: mijn vele werk aan mijn nieuwe dichtbundel: ‘Nog glimlach jij naar mij’. Deze komt weldra uit en ik moest er nog enkele correcties in aanbrengen. Ik schreef deze gedichten tijdens het waken bij mijn oudste halfzus. Zij leed al vele jaren aan Parkinson, maar had daar op het laatst ook nog Body Lewy Syndroom bijgekregen. Hierdoor zag zij allerlei hallucinaties en moest zij uiteindelijk opgenomen worden in het AZ te Brugge(B). Van die moeilijke maar ook mooie tijd bracht ik dus een verslag uit. Ik hoop dat er vele medemensen steun uit zullen krijgen. De bundel is ook een eerbetoon aan de medewerkers op die afdeling. Zodra de bundel op de markt komt houd ik u op de hoogte!

Laurine Vandepitte

Over laurinevandepitte

I like: to write, to illustrate, to paint, to draw, to travel, to photograph, all kinds of art. Ik hou van: schrijven, illustreren, schilderen, tekenen, reizen, fotograferen, van ceramiek maken en van kunst in de ruimste zin van het woord.
Dit bericht werd geplaatst in Sterven, vriendschap, Ziekte. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie