Binnenkort verschijnt mijn dichtbundel: Juust Wa’k Wou!

Dag vrienden, vandaag heb ik u leuk nieuws te melden! Uitgeverij Boekscout heeft besloten om mijn dichtwerk uit te geven. Daar ben ik reuzeblij mee, want de dichtbundel is een ode aan Dhr. Kees Jacobse en zijn vrouw Bep. Zo’n vijftig jaar geleden begon hij deze siertuin te ontwikkelen. Hij gaf het de naam: Juust Wa’k Wou! Het zou ook een ware lust voor het oog worden. Ik mocht er altijd heel graag komen. Het jaar 2021 wordt deze tuin echter gesloten voor het publiek. Dan wordt Kees Jacobse namelijk tachtig jaar. Iedere tuinliefhebber is er het hart van in. Daarom besloot ik om er een literair aandenken aan te wijden, verlucht met mooie foto’s. Op die manier kan men er een mooi aandenken aan bezitten.

De 5200 m2 liefhebberstuin is onderverdeeld in een tiental thema’s, zoals de witte tuin, de kruidentuin, de rozentuin en nog veel meer. Ook zijn er rustgevende waterpartijen in aangebracht. Vlak naast de antieke stolpboerderij is een groot schildersatelier aangebracht. Daarin kunnen de bezoekers genieten van de vele prachtige aquarellen, die Dhr. Jacobse in de loop der jaren geschilderd heeft. Wie er nog een bezoekje aan wil brengen pleegt best een telefoontje op het nummer 0117401252. Het adres is Tragel Oost 21 te Schoondijke. Vanaf 6 augustus is mijn boek beschikbaar voor de verkoop.

Laurine Vandepitte

Over laurinevandepitte

I like: to write, to illustrate, to paint, to draw, to travel, to photograph, all kinds of art. Ik hou van: schrijven, illustreren, schilderen, tekenen, reizen, fotograferen, van ceramiek maken en van kunst in de ruimste zin van het woord.
Dit bericht werd geplaatst in blog van de dag, Hobby's, Tuinen. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie