Men vraagt, wij sneeuwen!

Dag vrienden, herinnert u zich nog dat ik eergisteren in een blog vroeg om sneeuw? Nou, Onze Lieve Heer had vast goed geluisterd hoor! Misschien was Hij zelfs in een zeer melige bui, want ik kreeg diezelfde avond meteen een pak NATTE sneeuw op mijn hoofd! Toch had het iets: de eerste sneeuw van het najaar 2013. Niet krakend, maar wel veel en helder wit. Zomaar een feest om even door te lopen en verder vrijwel geen kip te zien op straat. Ik genoot er van. Jullie ook? Nu nog even wachten tot het weer sneeuwt op deze blog! Tot het zover is genieten jullie maar even van dit mooie plaatje:

Nederlands: Grubbenvorst: slottermolen in de s...

Nederlands: Grubbenvorst: slottermolen in de sneeuw (Photo credit: Wikipedia)

LV

Over laurinevandepitte

I like: to write, to illustrate, to paint, to draw, to travel, to photograph, all kinds of art. Ik hou van: schrijven, illustreren, schilderen, tekenen, reizen, fotograferen, van ceramiek maken en van kunst in de ruimste zin van het woord.
Dit bericht werd geplaatst in blog van de dag, Humor, sneeuw. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie